Sunday, June 24, 2007

szombati munka - Howth Golf Club

A Howth Golf Club tőlünk fél óra gyalogút. Howthról már sokat meséltem, örültem, hogy végre oda mehetek dolgozni. 15 eurós szombati órabér és 11-től 4-ig dolgoztam. Egy igazi családias légkör, nincs túl nagy pörgés, vagy két óra alatt ment le az amig telt ház lett a golfklub kisebbik kb 25 fős bárjában. Mindenki teázik, muffint, vagy kekszet esznek meg még nem tudom miket, mert még a nevét sem hallottam, meg az izét sem tudom elképzelni. Életemben először csapoltam Guiness sört. Mariussal lengyel kolégámmal beszélgettem sokat, laza srác volt, nem tudott angolul, de simán vitte a pultot. Egyébként a bűfé ablaka a tengerre néz, elég magasan van a klub, kifelé jövök rá, hogy panoráma nyilik a pályákról a portmarnicki meg a malahide-i strandokra, de ugyanúgy a mi öblünkre is, amit a North Bull Island választ el a tengertől. Még informálodtam a munka végeztével egy golf-üzletben az épület aljában, hogy mennyibe kerülne, ha kipróbálnám a golfot. Nem olyan túl nagy összegért lehet gyakorlóütőket venni a labda pedig egyenesen bágátel, de ha már az ember egy round-ot akar tenni egy 18(?) lyukas golfpályán, az 50 euró. (a számadatokért nem vállalok felelőséget, de több mint valószinű, hogy jól értettem). Ez nem túl drága, ha mondjuk van vagy 4 óra egy kör a 18 lyukon. Ha azt vesszük, hogy a Silent Bob és testvére Gábor snookerre 8 eurót költ egy óráért, akkor már inkább a golf egy szép zöld gyepen...
De most már mennem kell, mert a komornyikom lord Laoghaire-t jelentette be, el is felejtettem, hogy meghivtam egy löncsre ma délutánra.

No comments: