Friday, June 8, 2007

holiday

Vagy ahogy itten mondják magyarul, Offos voltam (by myself). Ma reggel úgy döntöttem, hogy hagyom a melót, az álláskeresést és elkezdem élvezni, hogy egy új országban vagyok, egy karnyújtásnyira a csodálatos helyektől. A nap is rásegitett, hogy jól induljon el a harmadik hetünk itt, sőt most mindketten Kocogival naptól leégve agonizálunk itthon 20,44 kor a ragyogo napsütésben. Nem tudom emlitettem e már, de itt nem akar alábukni a napkorong fél 11 előtt. Visszakanyarodva, igy szoltam Kocoginak, gyerünk és fedezzük fel a csodát (a Howth félszigetet). És igy is lett. (http://www.kep.tar.hu/komager/50487640/30514608#2)
Életbe léptettem a keptar.hu oldalam, úgyhogy mostantól a szövegben talált linkekkel máris vizualizálhatjátok az útleirásaim verbális élményeit. csak másoljátok egy böngészőbe kijelöl, ctrl c, ctrl v és minden képet nem rakok fel linkként, nézzétek végig a nyilakat használva
Csodálatos, akár a Nápolyi tengarpartot idéző helyszin a mai napsütésben. Tessék megnézni a képeket! Találtam egy világitó tornyot, amit szeretnék elfoglalni (http://www.kep.tar.hu/komager/50487640/30514611#2)
És Kocogi barátom új hobbira talált ami az ételkészités művészetét gyakorolhatja. Kagylókat és tengeri pókokat szed holnaptól és azt fogjuk enni. (http://www.kep.tar.hu/komager/50487640/30514715#2)
A tenger gyümölcsét egyenesen a tengerből! Hisz gyalog kevesebb mint egy óra alatt értünk a házunktól ebbe a kis lagunás, zöld füves, vöröses sziklás, gyönyörű türkizkék vizű kis Édenbe. (képek többet beszélnek róla, bár csak a telefonommal csináltam sajnos)
Egy itteni szakácskönyvből és egy a parton gyüjtögető érthetetlenül ir akkcentussal beszélő pártól megtudtuk hogyan kell elkésziteni a kagylót, mik a veszélyei (véletlenül sem lehet kinyilva egy kicsit sem).
Egyéb iránt a parton ücsörögve rájöttem, hogy a frissen elkészült számaimhoz hol fogok videóklippet késziteni. Ott. Dávid, vagy inkább Kevin Smith, vagy akár Silent Bob lakótársam (http://www.kep.tar.hu/komager/50487640/30515238#2) és testvére Gábor videó felvevőt akarnak úgyis venni, akkor pedig azt mondom, pont végig ez járt az utazás elején a fejemben, itt klipforgatás! Hogy miért? Azért mert egy szép klipp élvezetes látvány a zene mellé, illetve a Youtube nem egy rossz forum, szeretném egy kissé itt publikálni a kedves gyermekeimet a dalaimat. Egyébiránt mindenki tartsa szabadon a kisebb nagyobb emailes tárhelyét, mert nemsokára küldöm nektek ezeket a dalokat, 4-et, szeressétek őket ők is szeretni fognak titeket!

Üdv,
Gergő

No comments: